Showing 1–12 of 52 results

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی

افراد و سازمان های مختلف از راه های مختلفی برای تبلیغات استفاده می کنند. یکی از بهترین انواع تبلیغات, دادن هدیه به مشتری است و یکی از مناسب ترین هدیه ها, دادن خودکار پلاستیکی تبلیغاتی است.

خودکار یکی از بهترین انواع هدایای تبلیغاتی که برای افراد مختلف، با انواع سلیقه ها و سنین مختلف قابل استفاده است.

خودکار پلاستیکی هدیه ای کاربردی

خودکار تبلیغاتی تضمین می کند که مشتری شما با هر نوشته ای که بنویسد و یا امضا کند به یاد شما خواهد افتاد؛ با دادن یک خودکار به عنوان هدیه، شما در واقع تبلیغات مجموعه خودتان را در جیب مشتری ها گذاشته اید و از آنها خواستید تا به هر جا که می روند و یا هر چیزی که بنویسند به یاد شما باشند و ناخودآگاه شما را تبلیغ کنند.

چه تعداد کلمه می توان بر روی خودکار حک کرد؟

معمولا از 3 کلمه تا 8 کلمه میتوان بر روی خودکار چاپ یا حک کرد و محل چاپ با انتخاب شما بر روی گیره یا روی بدنه خودکار قابل حک می باشد. باتوجه به تجربه ما بهترین نوع چاپ از نظر دوام و کیفیت حک لیزر هست.

ما در مجموعه https://20chap.com بهترین انواع این محصول را برایتان تدارک دیده ایم؛ یکی از بهترین انواع این خودکارها، خودکار پلاستیکی است.

خودکار تبلیغاتی ارزان

این محصول زیبا و ارزنده، از پلاستیک مرغوب ساخته شده و به شما این امکان را می دهد تا یک خودکار تبلیغاتی ارزان را داشته باشید که در عین این ارزان بودن، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و شما را به مقصودتان میرساند.

WeCreativez WhatsApp Support
برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت انواع هدایای تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.❤️ هدایای تبلیغاتی درنا گیفت❤️
? سلام؛ چطور میتونم کمک کنم؟
این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.