معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی

معرفی بهترین هدایای تبلیغاتی

امروزه تبلیغات هزینه نیست، بلکه نوعی سرمایه گذاری محسوب میشود.برای اینکه در کسب و کار خود بتوانید مشتری وفادار داشته باشید لازم است از بهترین هدایای تبلیغاتی برای کسب و کار خود استفاده کنید. در این مقاله ما 13 مورد از هدایای تبلیغاتی پر مصرف و تاثیر گذار بر کسب و کار را به شما معرفی میکنم تا شما بتوانید انتخاب بهتر و مناسب تری داشته باشید.

ست مدیریتی تبلیغاتی یکی از ویژه ترین هدایا بوده، که برای مدیران شرکت ها، مجموعه ها و حتی مشاغل مهم مورد استفاده قرار میگیرد. با انتخاب ست مدیریتی برند خود را در ذهن مخاطبتان ماندگار کرده اید و باعث افزایش اعتماد و محبوبیت مجموعه خود می شوید

ست مدیریتی تبلیغاتی
ست مدیریتی نفیس

ست های مدیریتی بر اساس اقلام داخل ست به چند دسته تقیسم می شوند که می توانید نسبت به بودجه تبلیغاتی، پک مدیریتی خود را انتخاب کنید

  •  دو تکه
  • سه تکه
  • چهار تکه
  • پنج تکه
  •  شش تکه

برای بررسی دقیق تر و اطلاعات تکمیلی در مورد ست مدیریتی مقاله: ست مدیریتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ را مطالعه کنید.

  • خودکار پلاستیکی و فلزی تبلیغاتی

خودکار پلاستیکی و فلزی تبلیغاتی جزء ارزان ترین، پر استفاده ترین و مقرون به صرفه ترین هدایا محسوب میشود. خودکار جز یکی از وسایلی هست که افراد معمولا در طول روز از آن برای نوشتن خیلی استفاده می کنند.

شما با حک لوگو یا تبلیغ خود بر روی خودکار فلزی تبلیغاتی و هدیه دادن به افراد مد نظر همیشه در یاد مشتریتان خواهید بود و حتی باعث تبیلغ شما در محیط کار خود میشود پس شما با یک تیر دو نشان زده اید، هم تبلیغ کرده اید هم هدیه داده اید.

خودکارهای تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که شامل :

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی کد s391

خودکار پلاستیکی تبلیغاتی

  • پاور بانک تبلیغاتی

کاربردی بودن این دستگاه در شرایطی که شما مجبور به سفر هستید و دسترسی به پریز برق ندارید، بسیار مُحرَز خواهد شد. حتی در مواقعی ممکن است با رفتن برق، مجبور به استفاده از نیروی برق ذخیره شده در پاور بانک تبلیغاتی برای شارژ و روشن  کردن چراغ‌های LED یا شارژی باشید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله: پاور بانک چیست؟ را بخوانید.

معرفی-بهترین-هدایای-تبلیغاتی-پاور-بانک-تبلیغاتی
معرفی-بهترین-هدایای-تبلیغاتی-پاور-بانک-تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت انواع هدایای تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.❤️ هدایای تبلیغاتی درنا گیفت❤️
? سلام؛ چطور میتونم کمک کنم؟
این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.