ست-مدیریتی-نفیس-تبلیغاتی-یک-هدیه-مدیریتی-خاص

ست مدیریتی نفیس تبلیغاتی یک هدیه مدیریتی خاص

 برای رسیدن به موفقیت و رشد کسب و کار و ایجاد روابط دوستانه با مدیران و مسئولین ارشد یک مجموعه استفاده از یک هدیه مدیریتی تبلیغاتی خاص می تواند بسیار موثر باشد و راه رسید به اهداف مورد نظر ما را هموارتر سازد. پک مدیریتی نفیس تبلیغاتی؛
یکی از پرکاربرد ترین و بهترین هدیه های مدیریتی برای این منظور می باشد که موجب ماندگاری و تاثیر هرچه بیشتر نام و برند شما در ذهن مخاطب خواهد بود که با هزینه ای اندک باعث پیشرفت هرچه بیشتر و سریعتر مجموعه شما می گردد .

مدیریتی نفیس تبلیغاتی

ست مدیریتی چیست؟

مجموعه ای از هدایای نفیس تبلیغاتی با تنوع بسیار بالا و اقلام متنوع کاربردی می باشد ، که می تواند پاسخگوی هر نوع نیاز و سلیقه ای در این زمینه باشد که در یک پک نفیس گرداوری شده است.
ست های مدیریتی معمولا براساس تعداد اقلام موجود در آن به چند دسته تقسیم می شوند:

  • پک مدیریتی 6 تکه
  • پک مدیریتی  5 تکه
  • پک مدیریتی  4 تکه
    نیم ست ها :
  •  نیم ست 3 تکه
  •  نیم ست 2 تکه

نیم ست های تبلیغاتی با هزینه کم و تاثیر بالا جزو بهترین پک های هدیه می باشند که با هزینه پایین جزو تاثیرگذارترین هدایای تبلیغاتی مدیریتی می باشند.

اقلام موجود در ست تبلیغاتی مدیریتی:

مدیریتی سررسید scaled

  • سالنامه مدیریتی:

سالنامه یا سررسید؛  مورد استفاده در پک های تبلیغاتی از نوع سالنامه های چرمی و سالنامه های مدیریتی می باشد که از جنس کاغذ70 گرم مرغوب اندونزی و چاپ دو رنگ صفحات و همچنین صحافی دوخت با کیفیت تولید گردیده که معمولا در قطع های وزیری یا اروپایی می باشند.

و روان نویس مدیریتی scaled

  •  خودکار و روان نویس :

خودکار و روان نویس مورد استفاده در ست هدیه تبلیغاتی از جنس مرغوب و با کیفیت ساخته شده که حس خاص بودن را با در دست گرفتن به مخاطب انتقال میدهد و ارزش هدیه و همچنین نام و برند شما را دوچندان می کند.

مغناطیسی چرم و فلز

  • جاکارتی مغناطیسی شیک:

جاکارتی مغناطیسی به کاررفته در ست های مدیریتی یکی از هدیه های تبلیغاتی می باشد که با وجود ساده بودن توانسته محبوبیت خاصی را در بین مخاطبان پیدا کند و یکی از موارد تکمیل کننده هدیه پک هدیه شما باشد.

چرم و فلز تبلیغاتی

  • جاکلیدی تبلیغاتی:

جاکلیدی یا همان سرکلیدی تبلیغاتی که خود انواع مختلفی دارد و معمولا در ست های تبلیغاتی از نوع چرم  فلز مورد استفاده قرار میگیرد جزو پرکاربرد ترین وسایل روزانه می باشد.

پالتویی مدیریتی

  •   کیف پول مدیریتی:

کیف پول مورد استفاده در ست های مدیریتی معمولا به دو مدل کیف پول پالتویی مدیران و کیف جاکارتی تقسیم می شود

تبلیغاتی مدیریتی

  • فلش تبلیغاتی:

فلش مورد استفاده در ست های تبلیغاتی صرف نظر از شکل و رنگ ظاهری به دو صورت 16 گیگ و 32 گیگ تقسیم می شوند ک قابلیت حکاکی نام و برند شما مانند بقیه اقلام تبلیغاتی هدیه مدیریتی را دارد.

ست مدیریتی

  • پاوربانک:

پاوربانک تبلیغاتی جزو هدایای تبلیغاتی پرطرفدار میباشد که ظرفیت های 6000 و 10000 معمولا در ست های مدیریتی کاربرد فراوان دارند.

ست مدیریتی الکترونیکی

 با گسترش تکنولوژی و استفاده هر چه بیشتر از وسایل الکترونیکی در این سال ها ست های مدیریتی الکترونیکی نیز به مجموعه هدیه های لوکس مدیریتی اضافه گردیده اند که خود تنوع بالایی در این زمینه دارا هستند که می توانند پاسخگوی هر نوع نیازی در این زمینه باشند.
ست های مدیریتی الکترونیک می‌تواند شامل: پاوربانک، فلش، شارژر های معمولی و شارژر های وایرلس، شارژر فندکی خودرو، اسپیکر بلوتوث دار، کابل رابط، ایرپاد و هندزفری، هولدر موبایل مگنتی می باشد. پاوربانک بکاررفته در ست های هدیه مدیریتی با ظرفیت های متفاوت که معمولاً ۶ و ۱۰ هزار می باشد تهیه می گردند که از کیفیت خوبی برخوردار هستند و قابلیت حکاکی روی این وسایل کاربردی روزمره موجب نقش بستن نام و برند شما به صورت همیشگی در ذهن مخاطب خواهد بود.

مدیریتی الکترونیک

دریافت بهترین و خاص ترین ست های مدیریتی تبلیغاتی:
مجموعه بیست چاپ با گرآوری بالاترین تنوع ست های مدیریتی نفیس تبلیغاتی در سطح کشور پاسخگوی هر نوع نیاز و سلیقه ای در رابطه با هدیه های مدیریتی نفیس می باشد که جهت رفاه هر چه بیشتر مشتریان امکان چاپ و آماده سازی کامل هدایا و ست های مدیریتی و ارسال به سراسر کشور با کمترین هزینه را فراهم نموده است .

 

هدیه مدیریتی تبلیغاتی


Instagram


Telegram


Pinterest

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت انواع هدایای تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.❤️ هدایای تبلیغاتی درنا گیفت❤️
? سلام؛ چطور میتونم کمک کنم؟
این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.