بررسی نکات مهم پاور بانک 2021

پاور بانک تبلیغاتی چند تا گوشی را شارژ میکند؟

برای آنکه بدانیم، پاور بانک تبلیغاتی چه تعداد گوشی را می‌تواند شارژ کند، باید به ظرفیت واقعی آن توجه کنیم. ضمن آنکه، باید ظرفیت باتری گوشی همراه نیز مشخص باشد تا با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها، تعداد دفعات شارژ را تعیین کنید.

هر مدل گوشی هوشمند با توجه به ویژگی خاصی که باتری آن دارد، تعداد دفعاتی که ممکن است از پاور بانک یا شارژر همراه، استفاده کند، متفاوت است. از همین رو، به طور دقیق نمی‌توان عنوان کرد که هر شارژر همراه، چه تعداد گوشی همراه، را می‌تواند شارژ کند.

برای مثال، دستگاهی با ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت، برای هر مدل از گوشی سامسونگ، تعداد دفعات شارژ متفاوتی دارد. برای گوشی سامسونگ مدل گلکسی A51، شما 3.3 بار می‎‌توانید از شارژر همراه استفاده کنید اما از همین شارژر همراه برای شارژ گوشی سامسونگ مدل گلکسی M20، 2.6 بار امکان شارژ گوشی با آن وجود دارد.

با این اوصاف، یعنی اگر چنین شارژر همراهی، داشته باشید، تعداد دفعات متفاوتی برای شارژ هر مدل از گوشی لحاظ خواهد شد.

آیا پاور بانک لپ تاپ را شارژ میکند؟

برای شارژ دستگاهی مانند لپ تاپ باید، پاور بانک یا شارژر همراه با ظرفیت بالا و همچنین ولتاژ بیشتر انتخاب کرد، چرا که ظرفیت و ویژگی باتری لپ تاپ نسبت به باتری سایر گَجِت‌های هوشمند متفاوت است. برای شارژ لپ تاپ، پیشنهاد می‌کنیم شارژر همراه با ظرفیت و ولتاژ خروجی بالا، حتماً انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت انواع هدایای تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.❤️ هدایای تبلیغاتی درنا گیفت❤️
? سلام؛ چطور میتونم کمک کنم؟
این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.