آیا استفاده از جاکارتی ضروری است؟

آیا استفاده از جاکارتی ضروری است؟

معرفی و کاربرد جاکارتی تبلیغاتی

یکی دیگر از مهم ترین وسیله هایی که هر فرد به آن نیاز دارد جاکارتی می باشد. جاکارتی عابر بانک بسته به اینکه چگونه باشد و در راستای چه امری مورد استفاده قرار بگیرد می تواند از جنس های مختلفی ساخته شود و اینکه شکل و ظاهر متفاوتی داشته باشد.

به طور کلی جاکارتی تبلیغاتی ها ساخته شده از جنس چرم طبیعی و یا مصنوعی می باشند.

این بار سوال این است که آیا استفاده از جاکارتی مغناطیسی آهنربایی ضروری می باشد؟

 باید بگوییم که بلی، از آن جایی که کارت ها بسیار آسیب پذیر و شکننده می باشند بایستی آن ها را در محلی امن قرار داد.

جاکارتی مغناطیسی تبلیغاتی بهترین گزینه برای محافظت از کارت ها می باشد. به این صورت که اگر شما کارت خود را در کیفتان رها کنید یا آنکه آن را بدون هیچ محافظی دورن جیب خود بگذارید.

این کارت ممکن است در معرض برخی از میدان های مغناطیسی قرار گرفته و به طور کامل بسوزد.

از طرف دیگر هم ممکن است برخی از فشار های فیزیکی باعث شکسته شدن کارت شما شوند. به همین منظور ما با قاطعیت تمام می گوییم که بله، استفاده از جاکارتی استیل  بسیار ضروری و مهم است.

نکته ی بسیار مهمی که در انتخاب این وسیله وجود دارد این است که باید کاملا با اندازه ی کارت مطابقت داشته و همچنین جنس آن بسیار مرغوب و ترجیحا ضد آب باشد.

جاکارتی-مغناطیسی-چرمی-فلز
جاکارتی-مغناطیسی-چرمی-فلز

آیا جاکارتی مغناطیسی فقط برای کارت های بانکی است ؟

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره نمودیم، جاکارتی فلزی آلوما والت تبلیغاتی باعث می شوند تا کارت ها از میدان های مغناطیسی تولید شده توسط وسایل الکترونیکی دیگر نظیر موبایل و لپ تاپ دور بمانند.

اما سوال مهمی که پرسیده می شود این است که آیا جا کارتی چرمی تبلیغاتی فقط برای کارت های بانکی است ؟

 در پاسخ به این سوال باید بگوییم که کارت ها از نظر ساختار و عملکرد بسیار متفاوت هستند به این صورت که یک کارت ویزیت ساده که عاری از نوار های مغناطیسی است نیازی به جاکارتی نیست.

این در حالی است که این روز بسیاری از کارت های شناسایی نظیر کارت ملی دارای نوار های مغناطیسی می باشند که همراه با خود اطلاعاتی را به طور ذخیزه دارند. لذا این کارت ها نیز می توانند توسط میدان مغناطیسی لوازم الکترونیکی آسیب ببینند.

پس به محافظ هایی نیاز دارند. این محافظ ها مانع از قرار گرفتن کارت های هوشمند و کارت های پول در معرض میدان مغناطیسی خواهد شد.

جاکارتی-مغناطیسی-چرمی-فلز-عابر-بانک
جاکارتی-مغناطیسی-چرمی-فلز-عابر-بانک

حداقل تعداد برای سفارش جاکارتی چقدر است؟

معمولا بهترین نوع این وسیله را شما باید به صورت سفارشی از مراکز معتبر سفارش دهید. اگر شما بتوانید این وسیله را با در نظر گرفتن تعداد کارت ها و سایز آن ها تولید کنید. مسلما از نظر عملکرد بسیار بهتر خواهد بود.

معمولا کارت های بانکی دارای اندازه هایی استاندارد و یکسان هستند. این در حالی است که برخی از کارت های دیگر شما که برایتان بسیار ارزشمند هستند ممکن است دارای اندازه هایی متفاوت باشند.

لذا شما ابتدا برای سفارش دادن یک جاکارتی چرم و فلز تبلیغاتی مناسب باید به اندازه گیری آن ها پرداخته و همچنین بتوانید تعداد آن ها را در نظر بگیرید.

معمولا کسانی هستند که دارای تعداد زیادی از کارت های مختلف می باشند لذا تمایل دارند تمامی کارت های خود را تنها در یک جاکارتی قرار دهند.

این امر اشتباه است، زیرا بهتر است که این وسیله نهایتا دارای دو جایگاه برای کارت های شما باشد. افزایش تعداد کارت ها برای این وسیله می تواند خطر آسیب دیدن آن ها را حتی با وجود این پوشش افزایش دهد.

پس اگر میخواهید که با خرید این وسیله به محافظت از کارت های خود بپردازید. هرگز سعی نکنید تعداد زیادی کارت را در این پوشش قرار دهید.

تعداد برای سفارش جاکارتی تبلیغاتی
تعداد برای سفارش جاکارتی

جاکارتی فلزی با روکش چرم دارای چه ویژگی هایی است؟

معرفی جاکارتی چرم و فلز:

جاکارتی فلزی با روکش چرم نیز همانند انواع دیگر که از جنس های مختلف ساخته شده اند، می تواند محافظ فوق العاده ای برای کارت های شما باشد. استفاده از این نوع کمی نیاز به تامل دارد.

زیرا هر فردی نمی تواند از این وسیله به راحتی استفاده نماید. قبل از هر چیز باید بگوییم که این نوع پوشش نسبت به انواع دیگر دارای قدرت بیشتری برای محافظت از کارت ها می باشد.

همچنین خود دارای مقاومت بالا و طول عمر بیشتری است. همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم علیرغم اینکه این پوشش می تواند بسیار مفید باشد و نگه دارنده ی خوبی باشد اما مراقبت از خود آن و نگه داری کردن آن بسیار دشوار است.

از آن جایی که جاکارتی چرمی انعطاف پذیری شبیه به انواع مدل های جاکارتی فلزی را ندارد لذا استفاده از آن ها در جیب کاری بس دشوار است. افرادی می توانند از این وسیله به راحتی استفاده نمایند که وسایل خود را در کیف نگه داری نموده و حمل می نمایند.

جاکارتی چرمی بهتر است یا فلزی؟

با در نظر گرفتن توضیحاتی که در بالا در رابطه با نوع فلزی داده شد باید گفت که هر کدام از این جاکارتی ها بسته به اینکه می خواهیم چه استفاده ای داشته باشیم، می توانند بهتر باشند.

مسلما از استفاده از انواع جاکارتی تبلیغاتی برای آن دسته آقایانی در نظر گرفته می شود که کارت های خود را در جیبشان نگه داری می کنند، توصیه می شود.

استفاده از انواع فلزی این پوشش هم برای افرادی مناسب است که وسایل خود را در کیفشان قرار می دهند.

چه تعداد کارت در جا کارتی چرمی و فلزی قرار می گیرد؟

به طور کلی هر جاکارتی تبلیغاتی با توجه به ابعاد و اندازه ای که دارد می تواند تعداد خاصی از کارت ها را در خود جای دهد. پس به طور دقیق و با گفتن یک عدد نمی توان ظرفیت انواع فلزی و چرمی را مشخص کرد.

با این وجود می توان به صورت مقایسه ای گفت که معمولا انواع پوشش های فلزی برای کارت های هوشمند و بانکی نسبت به پوشش های چرمی، تعداد بیشتری از کارت ها را در خود جای می دهند.

جاکارتی چرمی و فلزی، نیز نوعی دیگری از این وسیله می باشد که از ترکیب این دو متریال ساخته شده، لذا دارای ظاهری بسیار شیک و لاکچری است. معمولا این نوع جاکارتی ها در ست مدیریتی مورد استقبال قرا گرفته و جز هدایای مدیریتی محسوب میشود.

خلاصه ی کلام:

با توجه به توضیحاتی که داده شد باید بگوییم که جای گرفتن تعداد کارت برای یک جاکارتی خوب اصلا معیار درستی نیست بلکه شما باید به جنس، کیفیت و اندازه ی این وسیله ها توجه کافی را داشته باشید.

با توجه به شرایط خود نیز می توانید بهترین نوع این پوشش را انتخاب و خریداری نمایید. برای خرید این وسیله نیز یکی از مهم ترین معیار های آن فروشگاه عرضه کننده اش می باشد.

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای ماندگار ماندن در ذهن مشتریان استفاده از جاکارتی تبلیغاتی است، زیرا شما را به اهداف تبلیغات و در نتیجه فروش بیشتر بدل می کند.

جاکارتی عابر بانک تبلیغاتی از نظر قیمت جز ارزان ترین هدایا محسوب میشود. تنوع در رنگ بندی، فرم و شکل این نوع جا کارتی ها باعث شده که جز بهترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی محسوب شود.

One thought on “آیا استفاده از جاکارتی ضروری است؟

    • 20chap میگوید:

      با سلام دوست عزیز
      خیر جاکارتی مغناطیسی از استیل، چرم مصنوعی و مخمل ساخته میشود.
      بدنه اصلی کیف کارت بانکی از استیل و روکش آن از چرم مصنوعی و پوشش داخلی جاکارتی از پارچه مخمل تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
برای دریافت کاتالوگ و لیست قیمت انواع هدایای تنها کافیست با ما در ارتباط باشید.❤️ هدایای تبلیغاتی درنا گیفت❤️
? سلام؛ چطور میتونم کمک کنم؟
این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.